De Sales Butler methode

Onderstaande methode hebben wij in de loop van de afgelopen vier jaar ontwikkeld én is nog steeds in ontwikkeling! Dit is onze standaard werkwijze die we voor jullie als klant inzetten. Dit als doel om het maximale resultaat samen met jou als klant te realiseren. 

 

Elk onderdeel is uiteraard ook los in te zetten en hangt van de behoefte én situatie van jullie als klant én de doelgroep die jullie hebben.

 

Wat kunnen we jullie bieden en hoe pakken wij acquisitie aan?

De volgende onderdelen zetten wij in om het stuk volume met de juiste conversie te combineren. Er zit uiteraard een hele gedachtegang en onderdelen aan elke stap vast, maar die lichten we je graag persoonlijk verder toe!

 

  1. Scan van jullie als klant, product/dienstverlening en de gewenste doelgroep
  2. Selecteren van data
  3. Pitch maken
  4. Mailcampagne versturen
  5. Social media als LinkedIn/ SEO/ SEA
  6. Sales video integreren
  7. Website Tracker
  8. De koude, lauwe en hete leads persoonlijk opvolgen
  9. Afspraak maken!

 

Eigen beheer

Zowel de database, scrapers, mail campagne én website tracker hebben wij in eigen beheer.

 

A/B testen

Voor zowel data, mail campagnes en video’s doen we A/B testen om te kijken welke strategie beter aanslaat en dus voor meer resultaat zorgt.

 

Bouwen van funnels

Voor bijna alle trajecten hebben wij 2-3 maanden nodig om een gezonde sales funnel te bouwen met potentie waar je in de toekomst strategisch wat mee kan. Maandelijkse trajecten is mogelijk, maar is in overleg en hangt af van product, dienst, doelgroep en doel!

 

Marketing Qualified lead

Naast de directe potenties bouwen we gaandeweg tegelijkertijd ook een marketing qualified leads op die via verschillende kanalen te bereiken zijn.

 

Meer dan acquisitie

We zijn groot geworden met acquisitie, maar kunnen bel-activiteiten verrichten als marktonderzoeken, offertes, acties of oud klanten nabellen.

 

Wekelijks over en rapportage

Wekelijks is er persoonlijk overleg met projectmanager én de beller omtrent de voortgang. Daarnaast ontvang je elke week rapportage omtrent de resultaten en de sales funnels.


Korte inzage per onderdeel: